11. listopadu 2012

Pro začátek

Je to už dlouho, co jsem něco pořádného napsala. Víceméně dva roky. Psaní jsem milovala, ale pak přišel zkázonosný internet a ještě hůře Facebook a vše šlo do kytek. Ale teď se ve mně něco změnilo. Přestěhovala jsem se do nového města, změnila školu a poznala nové přátele. Poznala jsem lidi, kteří mi rozumí a jsou stejného smýšlení, ale především cílů, jako já. Přede dvěma dny jsem se rozhodla začít se sebou něco dělat.

Rozhodla jsem se začít budovat jeden z mých cílů - vytvořit si vlastní svět. Je to běh na velmi dlouho trať, a proto jsem se do toho doteď nechtěla pouštět. Řekla jsem si ale, kdy je na to lepší čas, než vysoká? Každý týden plánuji vydat alespoň jeden příspěvek. Je to na mě celkem bič, ale jednak se potřebuji vypsat, než se pustím do svého velkého Díla, a jednak potřebuji vypouštět věci z sebe ven.

Pro začátek nejspíš vytvořím postavy. Popíšu jejich vlastnosti, charakter, historii, cíle... V příbězích ale samozřejmě operovat s nevědomostí, případně historii doplním speciálními příběhy. Potom se začnu soustředit na svět, náboženství, magii, politické uspořádání, ... A nakonec se pustím do svého velkého Díla...

Hlavní a nejdůležitější postavou bude Ximara Querida (šp. milá, miláček), která je tak trochu mé alter ego, všechno, čím já nejsem. Promítám do ní téměř veškeré své sny a touhy, které by do mě ani nikdo neřekl. Ximara vystupuje (a nejspíš vždy bude) ve všech mých povídkách. Může mít různé povolání, styl života, ale pořád to bude ta stejná osoba a to já.

A samozřejmě, nebudu se zde věnovat pouze Ximaře. Budu psát i o svých problémech, budu přispívat svými názory na otázku života, vesmíru a vůbec...

Přeji příjemnou zábavu!

Žádné komentáře:

Okomentovat